perjantai 13. huhtikuuta 2012

Kaksi valmistunutta keväthuivia

Tällä viikolla on valmistunut kaksi uutta keväthuivia. Kummastakin olen kyllä jättänyt reunojen viimeistelyn pois, sillä mielestäni se on ollut turha. Olisihan se ollut ulkonäkölisä, mutta ei kylläkään käytännöllisyyttä olisi lisännyt. Toisaalta minulla on ollut myös keksittty kiire saada huivit käyttöön, koska aikaisempia vastaavia huiveja minulla ei ole ollut ollenkaan. Seurraavaksi alan tekemään hieman isompitöisiä huiveja. Lankaa löytyy kyllä kotoa, kuten vironvillaa.

13.4 valmistunut huivi

10.4 valmistunut huivi

Keskiviikkona alkoi myös kesäloma, kun Jokerit kokivat tappion. Tai siis yksi peli on vielä - pronssipeli- keskiviikkona. Sen jälkeen kesäloma alkaa virallisesti. Nyt jää sitten vieläkin enemmän aikaa käydä neuletapaamisissa ja ylipäätänsä jää aikaa enemmän neulomiseen.

Kokeilen nyt myös järjestää Espoon keskukseen neuletapaamista, mutta sitä ennen pitää kyllä selvittää onko sellaiselle tarvetta. Kyllähän noita tapaamisia muutenkin on, mutta ei niitä koskaan voi olla liikaakaan.

Nyt lähden kauppaan ostamaan tarvikkeita pestokanaa varten. Ruoanlaitto ei ole minulle ominaisimpia kotitöitä. Mutta tänään aion yrittää! Vaikka onkin perjantai 13.päivä. En minä kuitenkaan taikauskoinen ole.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti